deep throat news

Vi hade ett lite längre samtal idag med mitt nya span där han sa att han alltid är motvillig att lämna ut sitt efternamn.
-Okej..(jag tänker; freak) varför inte det? Jag är iofs också lite motvillig eftersom jag är typ en av fem(?) i hela Sverige med mitt konstiga efternamn men vad menar du?
-Min moster är porrstjärna.
-Ja ja men det är jag oxå. Trodde du märkt det. hehehe.. (de här kan ju fan inte vara sant? eller? hahahaha) 
-Nej men jag är allvarlig, när jag var på min senaste jobbintervju frågade de om vi var släkt eftersom vi har samma efternamn. Det är faktiskt lite ehum ..
-... men asså du skämtar? .. Men asså seriöst?
-Nej jag skämtar inte. Hon var känd på 70- och 80-talet. Du ska få namnet så kan du söka på det.
..... Denna högst orginella nyhet får sjunka in och detta leder ju naturligtvis till den enda vettiga frågan....
-Fick du vara med på någon filminspelning?
-Nej.

Kommentarer:
Postat av: J

VEM ÄR MOSTERN???

2008-11-04 @ 07:46:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits