Icas egna varor

Fick massage idag av en kollega och det var ganska hög volym på mig. Satan va ont det gjorde. Kanske säger något om hur stel jag är.
Åt sallad till middag och det var inte gott alls. Så jag sitter här och är lite småsugen på nått, dock vet jag inte vad.
Antagligen blir det popcorn när jag kommer hem. Popcorn är ju de bästa som finns. Gjorda i jordnötsolja och med falksalt *_*

Fick brev från Ica häromdagen som skrämde mig lite. De gav mig rabatt på ett gäng produkter som jag ständigt handlar.
Även om de bara handlar om mat kan jag säga att det kändes lite FRA över de hela. Numera kan man alltså inte ens handla utan att någon ska hålla uppsikt. Chips låg på tredje plats vilket är både skrämmande och skönt.
Men jag vill inte att någon ska registrera mina matvanor, jag har nog av matångest utan att man ska få rea på dessa produkter. Vilket leder till att jag måste ta beslut om jag vill fortsätta vara medlem hos ICA eller inte. Drama? kanske men jag vill inte bli registrerad.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits