Män och gurka under armarna del 1

Mitt inlägg hade idag tänkt handla om nått läjm jag gjort i helgen, ni vet typ "spelat dator, ätit massa gott godis, sett massa film, färgat håret och stirrat ut genom fönstret och funderat på julen" .. men istället kommer det att handla om Män.
Killen som jag lite onandoffat senaste tiden må vara världens mysigaste men HALLÅ GÖR NÅTT.
Så i fredags så pratade vi om att göra nått, då blev det inställt eftersom han skulle vara med sin kusin. På lördagen pratade vi om att jag skulle boka bord och de skulle bli så bra eftersom jag är bäst i världen på att boka bord och hitta bra ställen att äta på. Jag funderade på Paladar nära T-banestationen Hötorget eftersom det är så mysigt och jag var sugen på deras paprikasås
Jag är ju supposed att vara girl of his dreams (hur skulle jag kunna vara något annat) och jag vaknar upp och ringer upp människan som då har, det är svårt att tro de här men det är sant, han har bestämt sig för möta sin mamma som varit på kryssning. Min haka föll genom golvet. Men eftersom jag höll på att färga håret hade jag ingen möjlighet att fråga varför-i-helvete jag är underprioriterad?...
Sen åkte jag in till stan där jag gick loss på Åhléns *_* Julsakerna är nu på plats. Köpte en ny deo, en Dove som de gör reklam för på tv så nu kommer jag att gå runt och lukta gurka ifall nån är intresserad.   
Fan de här inlägget blir för långt skriver ett till.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits