Män och gurka under armarna del 2

Går från Åhléns till Sergel för att kolla vad som går på bio men allt hade redan börjat. Hungern satte in och jag bestämde mig för att äta nått riktigt gott. Gick på Sveavägen och glodde och hamnade så småningom på Paladar, den där kubanska restaurangen där jag var förra julen med ett gäng kollegor. Smsade naturligtvis till min onandoff för att ge honom en chans att förklara sig och sen se till att jag blev ordentligt utbjuden. Men han höll fortfarande på att skjutsa sin mamma ..... Seriöst 2 timmar för det?. Im so over you pal. Man måste prioritera ny flicka, om man vill ha henne.
Väl på restaurangen satt jag och funderade på den NYA killen jag hittat. Lol. Jag tänker fan inte ligga på latsidan, jag tänker LIGGA. Åt underbar mat och äta själv är inte så fruktansvärt.
Nya killen:
Jobb? check, snygg? check, bor själv? check, husdjur? hund (inte kul), pengar? vet ej inga barn? check, snuskig fantasi? ULTRACHECK *_*

I allafall så spenderade vi natten ihop (på telefon visserligen, med andra ord jävligt safe sex, inte för att vi hade nått sånt :( men ändå) mellan söndag och måndag. Jag hade sett fel på dag och trodde jag skulle jobba natt och vända dygnet. Tji fick jag! Jag började ju fan 1320!!! Inte många timmars sömn på grund av klantighet.

Så idag är dagens frustrationslåt: Duffy - Mercy

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits