Onsdagspyssel

Shit va klurigt. Idag ska jag arbeta på info och det var typ tusen år sedan sist så jag är lite nervös. Satt en stund i lördags och hjälpte till och man känner sig hejdlöst efter. Info gör ett hästjobb men får ändå bara ovett.
Vi får se hur jag klarar mig idag.
Idag drogs pengarna för mina stolar och jag kan hämta ut dem nånstans i Spånga. Adressen har jag aldrig hört talas om så det kommer nog att bli lite förvirring innan jag hittar dem.
Fan va najs! Jag längtar tills de kommer hem till mig och förskönar mitt hem. Tyvärr kan jag inte hämta ut dem idag utan det blir först imorgon då jag slutar tidigt.
Imorgon ska jag och mamma gå på Mio Möbler som öppnas på Sveavägen i Stockholm. Jag hoppas att de saker jag vill ha är på rea just denna dag.
Annars är det flera saker som händer imorgon, Sex and the City släpps på dvd, Mio möbler öppnar och första avsnittet av Stylista visas i Usa. Det är en ny dokusåpa med Tyra Banks. Man tävlar om en praktikplats på en modetidning. Första avsnittet premiärvisades för några veckor sedan men det är nu serien börjar på allvar. Jag hoppas att den är lika bra som Top Model.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits