tveksamt...

Allt är som ett töcken just nu. Igår fick jag äntligen sova ut och kände mig helt okej när jag vaknade. Sen kom tröttheten tillbaka och orkeslösheten. Jag har verkligen NOLL energi. Tanken var att kanske åka in till stan och köpa lite småprylar till lägenheten men det blev inte av. Satt mest och glodde. Den här tröttheten gör mig galen.
Lyckades dock ta mig samman under kvällen och skruvade i de sista handtagen, hämtade matbordet och de sista sakerna från lägenheten. Jag hoppas att mamma inte lämnar in nycklarna innan jag hinner ta lite foton. 
Tanken är ju att jag skulle ha nån slags inflyttningsfest på söndag men som läget ser ut nu är det lite tveksamt, jag hade ju velat ha mitt hem helt färdigställt innan jag bjuder in människor. Vad är det för mening att visa upp något ofullständigt? Omålat i hallen, inga mattor eller gardiner, de gamla köksstorlarna (nya kommer 21a oktober).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits