snart kommer det jag fruktat...

Jag har försökt att förtränga det men den 14 oktober kommer BoA att lanserar i America med det otroligt läjma konceptet: Best of Asia, Bring on America. Nån mer än mig som tycker att det är lite LIGHT töntigt?
Eftersom jag är hängivet fan kommer jag köpa singeln i allafall, har ju redan alla skivor och alla singlar, varför skippa denn? Läs mer på
BoA America.

Utada Hikaru, min andra stora megahjältinna försökte för ett par år sedan med något som måste varit de sämsta försöket någonsin. Utada hade i sin låt Easy Breezy använt raden "You're easy breezy and im japan-ese" .. säger det något om hur katastrof det var? Big in Japan blir inte automatiskt Big in America.
En av hennes låtar, You make me want to be a man, spelades ett tag på ZTV men tack gode gud återvände hon till Japan och släppte Flavor of Life som enligt Wikipedia "The single sold over 2 million downloads even before the physical format releas" och overall sales 7.7 miljoner. Se7en har också försökt men något måste gått ruggit fel eftersom han inte dök upp på sina utlovade konserter och folk var milt sagt smårura men han är envis och ska eller har släppt en ny låt over there.
Här är i allafall BoA's Eat you Up i en rätt kass version. 
  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits