beckis dejt så här gick det Del 2

Vi kommer fram till adressen och där finns ingen restaurang. Om ångest har ett ansikte så är de hans.
Vi drar vidare till Dollys (som är fullbokat), första bästa hak efter det är oxå fullbokat. Åker till Sveavägen eftersom de finns en del ställen där och hamnar på nått kinahak dit jag inte ens skulle ta barn (jag hoppas att ni alla vet hur mkt jag tycker om kids) !!!!!!
En dejt ska inte vara i en skolmatsal med personal som bara kan prata kinesiska (no offense). Vi beställer in dricka, jag en jordgubbsdrink som på nått sätt när den ställs på bordet är en kaktuscider. I dont know how that happend. Det tar lång tid innan maten kommer och när den väl kommer - besvikelse. 
Efter maten betalar han som värsta gentlemannen och vi ska ut och ta en drink. Klockan är typ halv nio, inget ställe är öppet och de slutar med att jag tar kommandot och bestämmer att vi ska promenera till cst och sen åka hem.
Vi promenerar från Medis via Västerlånggatan, köper glass, han pröjsar inte för mig, jag får inte heller betala hans glass, tur det för mjukglass är äckligt och så kostade den 46 !!!!! kronor. Om det varit så att jag varit mer tänd hade jag tagit hans glass och visat HUR man äter glass samtdigt sjungades på Latin Kings - Jag vill ha din glass och du vill ha min slickepinne. I wish that i was joking. Haha. Men som sagt, så bra har inte dejten gått.

På Cst (Stockholm C för er icke-tågnördar) gick vi till pressbyrån och kollade i tidningar. Alltid kul att se vad folk har för intressen. Vi har inte samma men det hade varit otäckt om han gillat Vogue, Elle och haft en åsikt om vilken av Cosompolitan (brittiska, svenska eller amerikanska) som är bäst.

Han vill träffas igen, jag är fett tveksam men jag är dock ganska medgörlig. Han är charmig och är en sån typ som antagligen nöjer sig med så där lite som bara män kan nöja sig med (no offense). Jag tror inte att han kan hantera en sån som mig. Jag har ju för fan storhetsvansinne och ett omättligt begär av uppmärksamhet. Sen tjänar han mindre än mig. No offense män men för HELVETE så mkt tjänar jag inte. Hur ska jag bli bortskämd av nån som tjänar ungefär 10 000 MINDRE än vad jag gör.
Dessutom tyckte jag att han inte hade alltför mycket man-skill. Min tidigare man saknade i allafall inte det.
Beckis needs a caveman.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits