blodpudding på väggen

Blodpuding på väggen? umhumhum... Kanske inte.
Utan att överdriva särskilt mycket var det idag en av årets jobbigaste dagar. Jag tror nog till och med att jag vill kora denna dag som nummer två i Värst of jobbet 2008. Gode gud va struligt det var.
En otrolig mängd tåg som bara inte gick att gå i tid eller i ordning eller någonting. Kl 00:10 blev jag avlastad eftersom det helt enkelt inte gick längre.
Efter ytterligare en timme hade jag rapporterat förseningsorsaker till tågen och nästan börjat få ett grepp om vad som hände. Stoooooooooooooort tack till min kollega som kom och räddade mig. För de var så det kändes.
Fick höra att den horribla mängd tåg som gick i natt kommer att fortsätta i FEM - SEX veckor till.
Den IDIOT som planerat det borde får ballen strimlad med en slö kniv.
Killarna som jobbade i Västerås gav oss alla beröm och han sa att han var så glad att jobba med oss i Sthlm eftersom vi kunde så mycket och hjälpte till. :D:D:D
Ni är grymma ni med, så jobba inte ihjäl er.
Då skrattade han bara.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits