fredagsilskan hänger kvar...

Igår blev de en del ilska faktiskt. Mest på mig själv. Vi får schemat över hur vi arbetar den 15 varje månad och då gäller det att vara på hugget för att se hur man ska arbeta. Jag tog för givet, vilket är jättedumt, att allt ska vara fläckfritt och mina turer som är förutbestämda ska ligga på sina platser.
Jag noterade direkt att jag fått SJU nätter nu i september vilket är ite underligt eftersom jag normalt ska ha fem. Det jag däremot missade helt var att de ändrat om mina helger. Så nu blir det fyra arbetshelger i rad med eftermiddag på lördagen och förmiddag på söndagen. Blev jätteledsen igår kväll eftersom jag hade massor av planer.
Dejt, bio och middag med flera olika personer som nu blir inställt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits