innan jobbet

Kom hem igår och tänkte packa upp mobilen för att slänga mig ner framför tvn och glo blev det lite panik. Jag hade glömt mobilen på jobbet.
Att missa samtal är inte lika viktigt för mig som att komma i tid till jobbet. Man kan lämna meddelande men komma i tid till jobbet har man liksom bara en chan till. Jag använder nämligen min mobil som väckarklocka. Det kanske låter lite väl lamt att man måste ha väckarklocka när man börjar 13:50 men eftersom jag sover så dåligt är väckarklocka ett måste.
Senaste veckan har det varit en katastrof sömnmässigt. Dels för att jag kommer i säng lite för sent men även för att jag vaknar alldeles för tidigt. Sen är jag helt slut. Tycker ofta att jag är så trött på jobbet att jag inte klarar av att använda min fulla potential. Kanske låter larvigt men att känna att man är efter är inte roligt alls.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits