inte nått rätt alls.

Herregud vilken pissig dag jag hade idag på jobbet. Jag gjorde allting fel och jag klarade inte av att jobba mig in i det heller och arbeta bort det. Luften går ur och sen när jag tror mig löst en situation hittar jag två eller tre andra. Om jag ens sett dem. Vet inte hur många förare som skällt på mig idag eller kollegor. Är de nu man ska bli orolig? 
Jag fattar inte vad det här kommer ifrån, denna orolighetskänsla. Jag tycker att jag mår bra men ändå är det ingenting som fungerar.
Värst av allt mitt i flyttstressen och kroppsstressen är att vi ska ha prov i öh jobbkunskap om några veckor och jag tror seriöst inte att jag kommer att klara det. Har suttit nära de som övar nu och ibland ställer handledarna frågor och jag kan inte svaret, alltså verkligen inte kan. Jag har NOLL koll. Inte nog med att jag är stressad över 1000 andra grejer nu är jag även stressad över hur korkad jag är. Ser framför mig hur det liksom vinkar adjö eftersom jag inte klarar provet, nått av omproven eller vad som händer sen. Jag känner mig seriöst dum i huvudet.
Sen för att göra allt extra spännande jag har gått och blivit sjukt bitter. Alltså jag menar VERKLIGEN bitter. Jag njuter inte av någonting längre, inte ens lasagne. Jag menar det är ju fruktansvärt men ändå sant.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits