mår dåligt

Vi åt pizza igår på jobbet och under natten kom straffet - magont.
Halv fyra var jag på toaletten sista gången och då funderade jag på att ringa och sjukanmäla mig.
När klockan ringde och jag skulle gå till jobbet kändes det inte alls bra men jag vill inte sjuka mig så trots att jag är lite lätt febrig börjar jag klä på mig.
Det gick inte att knäppa byxorna. Vad fan gör man? Dessutom kommer elaka tankar som att jag är tjock tjock tjock och att jag nu ätit pizza och blivit tjockare tjockare tjockare. Försöker igen och de fungerar inte .Alltså verkligen går inte att få igen.
Efter mer vilja än våld lyckades jag knäppa byxorna. Men jag var tvungen att ha skärpet på två hål större än jag brukar ha. Jag böjade direkt att må illa och de har nu hängt i sig i över en timme.
Har suttit med byxorna öppna här på jobbet men jag vill ändå bara kräkas.
Fan jag vill inte gå hem! Söndagar är ju de dagar som klarar av att man inte är 100% men jag känner mig utslagen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits