minskat hat idag

Kom hem efter jobbet och hade inte så mycket annat att göra än att kolla hur illa ställt det var med min stackars monitor som mamma vält och flytta över ännu mer prylar till nya lägenheten. Man skulle kunna säga att monitorn var död. Det var inte så mycket jag kunde göra så idag, söndag blir det köp av en ny.

Började söndagen med att bli asförbannad. Mitt alarm på mobilen ringde inte. Det har hänt en gång tidigare så hur ogärna jag än vill så måste jag nu köpa nått slags pålitligt väckarklockssystem.
Utöver detta så fick jag ju kvällem ensam i lägenheten och jag tror att jag kanske kommer att börja gilla min lägenhet ändå. Det är skönt när de inte är så mycket stress i den. Det var bara jag och mina prylar liksom.
Fast som jag och min gamla handledare kommit överrens om - Vitt är FULT!
Allt är tamejtan vitt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits