ny färg på två ställen?

Lurrrdag kväll och jag sitter på jobbet och längtar hem. Men det är ytterligare en timme till innan jag får gå härifrån och med lite otur nästan två timmar innan jag kan öppna dörren hemma. Mycket hänger på den som ska byta av mig.
Imorgon är jag utbjuden och det ska bli kul.
Det var för länge sedan som vi åt buffé var ursäkten. Jag känner att jag inte behöver en ursäkt för att gå ut med TVÅ killar. Har redan börjat fundera på hur jag ska sminka mig. Det känns i allafall lite roligt att lite av livs sminkglädjen är tillbaka. Jag får leta upp min babyblå helt enkelt för att få till de där lite blåsta uttrycket.
Frågan är ju om jag även ska färga om ikväll för att få till den där ljusa ljusa färgen. Annars kan jag göra det imorgon när jag kommer hem från jobbet.
Alltså jag följer ingen blogg slaviskt, utom min egen då men idag surfade jag in på Kenzas blogg och blev verkligen inspirerad av hennes nymålade vägg med Tokio Hotell loggan. Jag gillar inte TH men idéen var cool och jag vill direkt hem och måla upp.. BoA ? på vardagsrummsväggen. Vi får se vad jag kommer på för idé.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits