porr på inredning

Jag är universums mest bortskämda unge what can i say?.
Eftersom de nya köket är så fint duger de inte med de bord jag njutit av i åratal. Jag vill ha ett stilistiskt nytt och fint. Redan innan jag hade fått förslaget att jag skulle få lägenheten så hade jag  "möblerat" inne i huvudet, de där underbara stolarna från Bolia, de där vasen jag såg igår på Åhléns, platt-tv (ja nu jävlar ska jag ha en), något svart eller metallaktigt matbord, vardagsrumsmatta osv osv osv så nu när lägenheten ska bli min får fantasin flöda fritt. 
Det är PORR på inredning.

Möjligheterna är oändliga och plånboken är faktiskt riktigt stor för en gångs skull. Vilket ger möjligheten att göra detta till ett lyckat projekt. Har ju länge velat möblera om och nu kommer jag vekrligen att få chansen. Frågan är ju bara hur jag ska göra. Jag har ju misslyckats i sisådär 4 år redan så att mirakellösningen ska dyka upp inom sju dagar känns liten.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits