restyling my home...

Spenderade måndagen i badrummet och i sängen. Stort tack till IKEA som tillhandahöll toalettläsning i form av katalogen för 2009. Jag har fått värsta hypernojjan nu på att fixa ännu mer i min lägenhet.
I lördags kväll satt jag tillsammans med en kollega och kollade på färger på Alcros hemsida. Jag gillar färger som ingen annan gillar - uppenbarligen. Lustigt nog så står det mellan en slags rosa, grönt, gult och turkost.
Turkost ligger just nu bäst till på fondväggarna och vitt i övriga rummet. Sen tänkte jag i äkta kenzastil att jag skulle ha någon svart logga på det. Eller varför inte någon text?
Av en händelse när jag kollade bloggen insåg jag att min bloggsida har EXAKT så som jag tänkt mig i mitt rum.
Antingen är jag knasig i pallet eller så är det nått kosmiskt öde över de hela.

Vad kan man ha för text då? Funderar på något japansk skrivet i öh bokstavsform och inte i tecken. Men det var tills jag stötte på Markus (min bror) kompis Stefan som kan måla. Man kan ju hyra in honom att måla något coolt. Hur ballt vore de inte med en fondvägg där tavlorna är ditmålade direkt?  

Kommentarer:
Postat av: Nån

Ditt rum ska vara som din blogg? Du ska alltså ha en stor blodpudding målad på väggen? :) :)

2008-09-09 @ 18:57:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits