dumma (h)järna

Boy meets girl, Girl is dissapointed. Pojke skärper sig. girl gets a little bit interested ... again maybe.
Så idag ska jag och Fredrik mötas igen. Denna gång för att köpa stolar *_*
Det är ju en ganska neutral grej att göra och om han hatar dem är han inget att ha. Hahahahaa..
Nä skämt å sido, då kan han ju ha en åsikt om sin kommande flickväns möbler. Kommande flickvän? who knows?
Jag har en del snuskiga baktankar, det går inte att förneka. Muahaha. Fast den typen av baktankar kräver inte att man måste vara ihop.

Värsta tokiga grejen på jobbet. Jag hade ögonen på alla sena tåg från södra Sverige och upptäckte sekunden för sent att att godståg kom ut FÖRE en pendel. *PANIK*
Hittar lösningen på problemet genom att köra tåget på spåret brevid, tåget borde i god tid komma in på den nya stationen innan mötande tåg kommer. Jag är så jävla nöjd med min lösning.
Det är bara det att om man kör höger ut från Järna så måste man liu:a på utblsi (totalt omöjlgit att fatta om man inte är tågnörd). Jag har säkert hört nån säga det men det blev ju självklart inte gjort så min skiiiitfiiiina lösning blev 2 förseningsminuter på de mötande tåget :(


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits