tjejprocenten

Fan nu har jag skrivit om inlägget flera gånger utan att våga publicera. Hur lätt är de inte att döma någon? Men om man känner att det är något som inte ritkigt stämmer, hur hård ska man vara?
Jag har varit 95% ärlig mot honom (de resterande är tjejprocent och får användas på valfritt sätt). En tjejprocent är alltså att man säger tex "ja men jag tränar ibland", vilket kan betyda att man gick förbi ett gym för några dagar sedan och TÄNKTE att de skulle vara bra att börja träna.
Saker som helt enkelt framställer en i bättre dager. Jag är dock inte så dum att jag drar till med gymlögnen eftersom jag väger typ 15 kilo för mkt och är ganska lätt att avslöja :P Allt man behöver göra är ju att se mig. Ska man dessutom näcka är det lite mer svårt att dra till med sånt.
Eller typ "jag har inte SÅ många handväskor" fast man lätt skulle kunna fylla upp två (tre.... hosthost FYRA) flyttkartonger.

Hur lätt tar man på ekonomiska bekymmer?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits