Bitterbeckis kan inte klä sig

En väldigt ospännande helg. Eftersom jag vänt på dygnet med att jobba natt och sen direkt på måndagen skulle jobba natt igen stannade jag uppe jäääääääävligt sent både lördag och söndag. Man skulle till och med kunna säga att en del personer som vaknar jävligt tidigt hade varit vakna när jag gick och la mig. Vad jag gjorde? spelade.
Har kommit in i en period då jag lider av hejdlöst dålig självdiciplin kanske också lite självförtroende. Tvivlar på precis allt jag gör just nu, allt från att välja färg på väggen, klä på mig(!) och äta. I lördags blev jag utskälld av en kompis för att jag inte ätit något på hela dagen och inte lyckats byta om från sovnattlinne när klockan var åtta .. på KVÄLLEN. Jag får nån slags bitter känsla av att jag gett upp, fast jag vet inte vad det är jag gett upp. Har jag gett upp? Kanske borde byta namn på bloggen till Bitterbeckis.

Killen jag dejtade för ett par veckor sedan har börjat verka bättre och bättre. Min instinkt säger mig att jag ska nöja mig med honom och han verkade inte vara kvinnomisshandlare eller ha någon större störning och borde därför vara något att satsa på. Vad ska jag med det jag tror att jag vill ha när de finns nån som är lugn, trygg och charmig? och som dessutom redan finns där. Jag fick frågan igår från en kamrat om vi var ihop och när jag sa nej trodde han mig inte.
Det kanske är som en sån där fånig bok där alla vet utom huvudpersonen som bara måste inse att det är så. 

Eller så är det så att jag är så desperat att inte vara ensam att jag förlåter vad som helst - Mycket troligt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits