Stor investering

Man vinner inget om man inte chansar och idag spenderade jag det största belopp någonsin på en handväska. Ville knappt titta på kontoutdraget efteråt men snart, om jag inte blir rånad av tullen eller posten (har hänt förrut) får jag hem min Chanelväska, antagligen redan nästa vecka eller kanske senare.
Jag har velat ha precis den här modellen i två tre år och nu var det tydligen dags att lägga ner sparpengar på denna underbara investering. Det är ju bara att hoppas att jag kommer att känna lika starkt för den hela livet med tanke på att en ganska stor mängd fattiga barn skulle fått mat, kläder, lärare, läkare, bostäder, vatten, sjukvård eller i-lands liv för de pengar jag lagt ner.
En kollega som fick göra lite reviews över de olika modellerna och färgerna innan köpet tyckte att jag var modig. En Chanel på tunnelbanan! Livsfarligt!
Jag har redan kommit på vad jag ska säga - piratkopia. Ingen lär ju protestera med tanke på hur jag går klädd och att världen svämmar över av piratkopior.

I min jakt på väskor hittade jag dock en riktigt bra sida där man kan köpa piratkopior vilken jag säkert kommer att handla ifrån i framtiden.
My Purse World.com ... Jag har verkligen inget emot kopior.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits