vitt är otäckt

Okej de där gick ju inte så bra.
Blev avlöst, sminkade mig, räddade de som räddades kunde O_o och sen ringde jag Fredrik för att försöka få ihop allt. Han hade inte ens kommit in i till stan och i stället för att smsa och säga det hade han liksom missat det. Jag fick då gå ensam till Webhallen där jag köpte ny monitor, en Black Rose från Samsung som jag var sugen på förra gången jag letade bildskärm men valde då den billigare varianten.
Mamma var redan hemma hos mig och när jag öppnade dörren stod hon praktiskt taget med telefonen i handen för att ringa mig och säga att hon inte orkade mer för idag. Hon är fan galen. Utan henne skulle jag antagligen typ öh kanske börjat packa om ens det.  
Jag borde dessutom ta lite kort så att man kan få en tillbakablick på hur jag bodde och hur jag bodde nu.
Vi pratade lite om mitt hat till nya lägenheten och mamma gissade att det hade med färgerna att göra. Den här vita blir man fan tokig på. Allt är fan vitt. Men som min storebror sa, skit i att städa några månader så löser sig det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits