sista pysslet

Somnade nog direkt när jag gått och lagt mig trots lite omständigheter. Vaknade av att klockan ringde vilket alltså gett mig flera sköna timmar av sömn. Inte tillräckligt många men sömn i allafall.
Känner mig hetl slut idag och hoppas att dagen ska gå över fort.
Hade lite planer på att dumpa telefonen hemma för att vara onåbar och sen bara försvinna ut på stan efter jobbet men tog ändå med mobilen nån måtta får de vara. 
Känner att tröttheten har tagit de mesta av min energi och i stället för att fixa iordning de sista med flytten så kommer jag ingen vart eller jo soffan. 
Lyckades i alla fall sätta upp 15 av handtagen i köket, men 6 återstår, stoppade in våffeljärnet och thats about it. Det är ju fan larvigt lite. 
Dessutom upptäckte jag ett skåp i gamla lägenheten som jag glömt att tömma. Var fan ska alla de sakerna få plats? Jag är lite sugen på att slänga ut allt. Det står fullt med säckar i lägenheten som ska slängas och att sen ösa i ett par extra saker skulle liksom inte spela så stor roll men som sagt jag har ingen viljestyrka att göra något så vettigt.
Ser fram emot morgondagen då jag är ledig *_*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits