beckis dejt så här gick det. Del 1

Till att börja med LOL på den som kommenterat.

Ja hur gick det på min dejt?
Jag fixade mig iordning som om Gud himself skulle komma på besök. Dammsög, pantade burkar, rensade i kylskåpet, köpte bröd för eventuella nattmackor, bytte rakblad så att jag kunde få lena ben, kollade upp förrådet av skyddande tillbehör och gjorde de lättillgängligt.....

Jag var i allafall så nervös att jag tog tåget som gick 45 minuter tidigare än jag behövde åka för att utesluta alla otäcka eventualiteer. Tåget kom i tid och jag gick förbi apoteket och funderade på att köpa till lite extra ehum tillbehör just incase de skulle bli lite mer action än vad jag räknat med.
När jag kom till Björns trädgård vid Medborgarplatsen insåg jag att klockan var kvart i sju och att han tydligen ALLTID är sen. Så jag letade upp en fin sittplats så att jag kunde läsa.
Tio över sju kommer han och min första tanke är tyvärr inte OMFG KNULLA!!!! utan.. åhnejvilkentönt.
Som den skenheliga lilla apa jag är (jag dömer aaaaaldrig nån efter utseendet - jo men tjena) tar jag mig samman, nissen har ju trots allt så jäääääkla fin röst. Om han har 75% i charm som sin röst  har han mkt att hämta.
Kramas säger hej och börjar gå mot restaurangen han valt. Jag var ju lite rädd att vi inte skulle ha nått att prata om men det flyter på bra.
Viktiga frågor som; vill jag ha barn med den här nissen? Kan han tillfredställa mina behov? kommer han att vilja köpa nya skor? hur mkt kommer han att kämpa emot när jag sliter upp hans fula skjorta för att göra ehum barnförbjudna saker? kommer han att kämpa emot när jag eldar upp hans fula skjorta? Kommer han att kämpa emot när jag färgar om hans hår? och i så fall till vilken färg? Hur mycket ångest kommer han att ha när jag berättar att jag har mer kvar på mitt lönekonto än vad han fick innan skatt? MUAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAA 
Jag är tjej, vad kan jag säga, om jag vore nöjd med allt vore jag inte tjej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits