taskig timing av Chanel

Ytterligare en natt där jag sovit dåligt. När jag sovit en timme vaknade jag och trodde att det var dags att gå till jobbet. Somnade visserligen om men när jag sen vaknar är jag så trött att jag knappt fattar vad jag håller på med. Det känns inte alls bra. Va fan är det som hänt liksom? Varför har jag blivit så här?
Jag är ju värsta lipsillen så när jag fick rast och insåg att jag inte skulle hinna iväg till lampaffären blev jag ledsen. Inga tårar eller så men nedstämd. Hela situationen är ju är larvig. Jag har ju massa tid efter jobbet och kan då i stället slippa stressa men det duger tydligen inte.  
Uppenbarligen är mitt känsloliv sämst i världen så fort jag är trött. Emobeckis.

Annars så igår köpte jag en brun stjärnmatta till hallen och flera Gant-handukar till badrummet. i GRÅTT. Ja du läste rätt, färgglada Beckis har frivilligt valt färgen GRÅTT.
Idag efter jobbet åker jag till Gamla Stan och köper en taklampa.
Trots att jag älskar handväskor så måste jag säga att timingen att köpa en Chanelväska nu var jävligt dålig.
Har räknat på att min flytt kommer att kosta i runda slängar 10 000. Värst av allt är att om jag faktiskt vore lite vettig - yeah right - så skulle de vara gratis om jag inte köpte nått nytt.
Om man bortser från att jag MÅSTE köpa en taklampa eftersom jag nu ÄNTLIGEN får ett eluttag i taket *_*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits