Burj al Arab!

Det var en tågolycka utanför Virsbo igår som fick mig lite ur spel. Glömmer nog aldrig den där lilla ungen som skrek i bakgrunden när vi ringde. Satt fan med hjärtat i halsgropen när en person berättade att tåget krockat med en traktor. Jag vill inte säga vad jag trodde men det var inte att alla mådde bra i allafall.
Åt riktigt riktigt god mat idag och är sååååå nöjd *_*
Varm pasta i curry och kycklingsås och även sallad med pasta och mozzy.
En kollega berättade att han skulle till Dubai och jag är avis, jag vill ju se Burj al Arab *_* Det där segel-öh-hotellet som ser ut som ett segel. Dessutom vill jag ju se de där 850 meters huset.
Det måste ju finnas mer att se där så klart!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits