dagens görande

Idag har jag vaknat, pratat fem minuter i telefon, kräkts i min hand, diskat, torkat min diskbänk med min nya ajax, kollat på 2 avsnitt av Hell's Kitchen, lagt kyckling i marinad och druckit två glas coca cola.
Vad jag ska göra resten av dagen? Ingen som helst aning. Gårdagens möte med människor skapade mersmak men fan jag orkar inte göra saker längre perioder.
Dock kan jag äntligen sova på sidan och mitt snorande har minskat marginellt. Än så länge är det ungefär 9 rullar som gått åt. Men då ska man även veta att det gått åt en enorm mängd servetter, hushållspapper och tre paket snorpapper.
Tack gode gud för de lambipapper jag lyckats få tag i tillsammans med en enorm mängd Kanebo som räddat min näsa från total annihilation.
På måndag ska jag börja jobba igen! Det ska bli så sjukt roligt! *_*

Kommentarer:
Postat av: Alexandra

För i helvete. Du har haft det kanon läser jag, verkligen! :S Att kräkas överallt i lyan plus i sin egen hand, ja vad ska man säga. Eeeh... Fy fan. Krya på dig!

2009-04-06 @ 11:12:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits