fan jag ger upp på att räkna...

Efter ytterligare en svettig natt vaknade jag och tänkte att jag återigen inte kände mig döende. Provade lite försiktigt att ligga på sidan men det fungerade inte så bra. Rullade tillbaka.
När jag vaknade nästa gång tänkte jag att jag skulle prova att göra en lite längre utflykt precis som jag funderat på nu flera dagar i rad. Kollade på klockan och trodde att det var ett skämt, två. Ytterligare en natt då jag sovit så där jättelänge.
Hällde mig ut i köket och tog mitt pencillin och skulle mata upp hostmedicinen då jag kände hur hela magen vände sig. Jag vägrar dricka de där skiten mer! Det är ÄCKLIGT! För att inte tala om att de får min mage att vända sig utochin.
Tack gode gud så hostar jag inte så mycket idag men man ska ändå inte skippa medicin men jag DÖR om jag måste ta den där skiten en gång till. Jag får se hur länge jag klarar att sitta framför datorn vill gärna ge banportalen den tid den kräver för att jag ska klara mitt jobb. D-skydd och Spärrfärd var de som fastnade sämst när jag hade en dag tidigare att plugga. Dessutom måste jag kolla igenom termerna eftersom jag faktiskt ännu inte gjort det.

Målet för dagen är förstås att överleva.

Göteborg undrade om han kunde få komma till helgen. Jag känner mig lite tveksam, dels för att jag har jobbarhelg men även för att jag vill ge honom den tid han förtjänar om han är här.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits