lååååååååångfredag

Idag är det ju meningen att man ska känna jesus pain och inte göra ett jävla smack. Tack gode .. eh.. gud..?... har vi kommit länge än så i civilisationen och numera har man datorer och spelkonsoller och annat som gör livet roligt.
Själv valde jag att åka en kort stund till Sundbybergs Webhall och kolla vad de hade för fina spel att sälja.
När jag var färdig där gick jag till Ica Maxi. Shit det var ju hur stort som helst! Jag gick runt och kollade och lärde mig hyllstystemet samt imponerades av deras chipshylla *_*
Dessutom hade de en entrecôtebit där som var 332g, de är det största jag sett, självklart tog jag även bild på mina Breton kex som jagade mig förra veckan fast jag köpte inget paket. Jag hoppas att de kan förlåta mig.
Åkte hem och lade kycklingfilén i honungsmarinad. Fattar inte att folk är så hysteriska över de här med glasbitarna, hur många är det som drabbats åtta personer? av 9 000 000? känns lite som att skrika efter nålar i höstackar. Man får väl tugga försiktigt och eftersom jag skrvier de här inlägget dog jag uppenbarligen inte.
Köpte även en ny sorts gifflar som heter chocolate chip. Eller de kanske inte är nya men jag har inte sett dem förrut.
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske blir nån bio.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits