människor på riktigt!!!

Mamma tvingade ut mig i verkligheten idag :O
Var skitskraj!
Inte nog med att hon tvingade mig att komma till hennes stuga för frisk luft, jag var även tvungen att följa med till Vällingby Centrum. Detta med motiveringen att jag inte kan sitta inlåst i lägenheten - dels för att det finns risk för att jag blir tokig - men även för att jag måste röra på mig för att få igång kroppen igen. 
Som längst har jag varit på Konsum och det var läskigt. 
Snorade precis hela tiden men vi tog oss igenom Vällingby där det fanns MÄNNISKOR! :O 
Gjorde flera ärenden jag väntat länge med att göra bland annat ny mobiltelefon och filmen Madagascar 2. 
Men nu är jag helt slut och ska vila flera timmar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits