musrecension

Gå och lägga sig? oooonej det är för mesar ... och typ vettiga människor.
Min käre broder fyller år snart och han har länge velat ha en ny fläkt till sin dator. Nu äntligen ör det dags för inköp, dessutom så vill han ha en ny mus och som alltid vid enklare teknikgrejer gick vi in på webhallen för att kolla utbudet.
Efter många sidklickningar hittade vi en som han gillade som recenserades på följande sätt av Alatest.se

Logitech MX518 Optical Gaming Mouse:
"Kraven på våra pekdon blir allt högre och de stackars kulmössen hamnar snart på den internationella listan över utrotningshotade djur. Evolutionen har hunnit ikapp de tappra gnagarna och flockarna med optiska råttor har trots ett par skakiga första år nu tagit över jaktmarkerna helt och det snackas megapixlar och dots per inches som aldrig förr."

Hur kan man inte dela med sig av en så rolig recension? Naturligtvis stod det mer saker men det var ingressen som var roligast. Imorgon utöver inköp av mus och fläkt.. humhumhum... ska jag försöka färga håret. Klippte mig idag och vill ju hålla skönheten uppe - den som går.
Jag har länge tjatat om min vikt men det börjar närma sig en gräns där till och med jag börjar känna mig äcklig över mig själv, det har jag i alalfall inte gjort tidigiare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits