penna i vasken...

Efter att ha jobbat förmiddag i söndags gick jag ut på stan för att hitta en grå ögonskugga eftersom jag fått stark inspiration av ett gammalt nummer av Vogue. Hittade en skitfin grå hos Lancôme som jag köpte. Sedan gick jag till MAC där jag efter mycket ilska skulle köpa en ny pensel att måla på krämeyeliner. Anledningen till att jag behöver en ny är för att jag är en idiot.
Jag målade på eyeliner som vanligt en vacker dag, letade efter ett ställe att ställa penseln mot eftersom jag skulle fortsätta måla med den efter en stund. Hittade de perfekta stället - hålet i handfatet.
JA JAG VET!!!! men det var en jättefin liten avsats som den vilade mot. Tills det att jag stötte in i handfatet och den ramlade ner... Whoooops.
Jag vet att man kan skruva loss men ... .. öh.... ... . . öh.... orkar inte?
I allafall så fick jag fram till kassan och ställde mig. Bruden i kassan tittar på mig och börjar prata med dem bakom O_o och säger att det är deras tur sedan pekar hon bort mot en annan brud och SEN är det min tur. FETGLÖM tänker jag och går till Makeupstore som är helt okej.
Måndagen var högst ospännande för att inte tala om tisdagen då jag satt 5 timmar i sträck på Skype med en kille jag spelar med så man kan väl säga att jag inte direkt var aktiv.
Imorgon Valborg har jag NOLL planer. Eller hade. Min uttråkad-nerv ringde upp mamma och bad om aktivitet tills det hon erbjöd var pensionärskören och krovgrillning i tunna.....
Jag erbjöd därför att vi kunde äta en finfin middag ihop på nån av Stockholms middagsställen.
To be continued.... .

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits