rosatorsdag

Kom hem, såg ett avsnitt av Nya Zeeeelands next top model och ett avsniiiitt av ameriiiicas next top model (säs 11) iiiiinnan jag kopplade iiiiin miiiiiin wiiiiiii.
Miiii god jag brukar vara ganska haj på att koppla iin saker men jag var tvungen att läsa miiig tiiiill hur man gjorde. Sen iiii typ en tiiiimme har jag provat på wiiii sports och miiii god va kul det är! *_*
Eftersom jag spenderade så mycket pengar iiiidag ska jag därför spara miiiina pengar och bara köpa två spel iiiimorgon.. ehhh... hum...? Påskpresent typ tiiiiill miiiiiig.

Nån berättade ett asdåligt skämt för mig som gick typ så här:
Vet du varför alla emo's gillar denna dag?
Nej?
SKÄR-torsdag..
..... Ska man skratta eller gråta?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits