SL en bra deal

Köpte filmen Twilight igår, flera bloggare som jag läser har gråtit hejdlöst över hur soglig/bra den är.
Jag såg filmen och kände att jag inte gav den, den uppmärksamhhet den krävde. Dock var jag inte helt okänslig utan kände att jag blev lite dragen till den och det är finfin kemi mellan huvudrollsinnehavarna.

Tanken var att jag och mamma skulle äta middag idag men det blir lunch på Clarion Sign hotell.

Jag är så trött att jag inte kan se klart. Däremot berättade en kollega om en bra deal - säsongskort på sl - 2060 kronor.
Gäller maj till sista augusti så man sparar ungefär ett månadskort. Fett bra ju! :D

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Jag är avundsjuk... (jag har läst alla böckerna nu 2 gg var...) Fast jag vill inte se filmerna förrens alla kommit ut faktiskt, jag tror inte jag fixar att vänta så länge ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits