ekonomiska bryderier

Meeen GUUUUUUD.
Igår loggade jag in på mitt bankkonto och va händer, jo en hel sida av "kortköp" .. okej ... det säger ju inte så mycket.
Kortköp 65:- det kan ju vara precis vad som helst.
Jag satt i kanske 15 minuter och funderade över vad varje inlägg kunde vara.
Kortköp 81:- två triss och en aftonbladet med billaga.
149:- två böcker på pocketshop.
Osv osv osv.
Jobbigast var att komma på vad jag åt till lunch på lördagen (pasta från sandys) eftersom mitt minne är som ett såll och jag bara kunde tänka på min goda parma/mozzy sallad som jag hade till middag.
Nu när jag rett ut mina ekonomiska mysterier kunde jag börja fundera på vad jag ska göra av resterande pengar *_*
Bland annat har jag fått ett totalt psykbryt på att måla en vägg i mitt vardagsrum i pastellgul. Hallen är ju i barbierosa så varför inte fortsätta det mysiga färgtemat. Problemet med den gula var att när jag kom till jobbet och satte mig insåg jag att ett av våra program har som ordinarie bakgrundsfärg precis den gula jag vill ha. Så frågan är ju om jag står ut med jobbgul eller om jag målar i turkost vilket oxå är väldigt fint.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits