kostsam dag

När jag gick till jobbet imorse trodde jag att jag skulle typ dö. Fukt i luften är inte direkt nån höjdare när det kommer till att andas. Dock hade jag hunnit med en trevlig överraskning från CDON där jag igår beställde fyra filmer och idag fick dem levererade.
En salig blandning bestående av: En prinsessas dagbok, Australia, Burn after reading och Ninth gate.
Ikväll blir det filmkväll men jag vet inte vilken eller vilka av filmerna jag ska se.
Tyvärr eftersom jag är ekonomisk som en skrikande fiskmås så har jag handlat för flera miljarders idag och måste fan skärpa mig om det inte ska sluta i total 0 kronor.
Kom in till stan där jag direkt inne på Åhléns (skimmer) hittade en ny maskara, en ny hårfärg (blond), en film (sweeny Todd för 69 pix) samt en cd-skiva. Jag vet, man behöver inte köpa skivor men jag gjorde det i allafall.
Hade Gud varit god hade jag sedan gått till jobbet och inte köpt något mer men tyvärr så är jag en idiot.
Gick förbi min gardinaffär och såg ett par gardiner jag vill ha. Köpte dem inte men lär ju göra det, och man kan få dem uppsydda - kostnad 900.
Under rasten fastnade jag på stockholm central och köpte sånna där jävla Lindt kaniner. Hur många har jag ätit nu? 100? Så jävla goda tyvärr.
Lyckades även fixa en wii för 500 lappen. Så idag blev det 1200 bara att kliva utanför dörren.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits