vilken fars!

Seriöst igår asssså!
På jobbet har vi sovrum vilrum en trappa upp från var vi jobbar och jag hade bäddat i ett av rummen och skulle gå och kissa för att sen kunna sova (förhoppningsvis) ostört under större delen av förmiddagen.
Går in i badrummet och det är en sån där skön knarkbelysning och jag känner mig lite pömsig.
Golvmönstret börjar flyta ihop och jag börjar skönja mönster. Shit vilken tragik att man somnar så där och på jobbet dessutom, för att inte tala om att jag skriver ett inlägg om det. Tragiskt.  
Jag har ingen uppfattning om hur länge jag sitter där inne men det är ändå tillräckligt för att jag ska bli helt groggy när jag går in i sovrummet vilorummet för att sova. Mycket att göra på jobbet? oooonej hahaha.

Vaknade och gick till affären för att hämta ut en tidigare beställd telefon och va händer puckot har SÅLT den till nån annan. Jag gjorde fågelholkminen :O och han började be om ursäkt. Jag blev så paff att jag bara lämnade butiken så nu vet jag inte när telefonen kommer så jag får helt enkelt gå tillbaka dit imorgon. Vilken fars!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits