det knackar strax på dörren..

Imorgon är det julafton och sånt kan man ju inte direkt vara ledsen för. Det handlar om att vara givmild och jag har när jag summerar lite snabbt gjort av med ca 3000 på julklappar. 3 pers som fått dela på detta men det är väldigt ojämt fördelat. Min bror tex får present för 200 kronor.
Jobbar sista natten för i år och det har gått väldigt bra. Har haft lite jobb ute, en kandidat och ett gäng sena tåg.

Fick chansen att prata med Wiebe och det fick ju mitt hjärta att slå ett par extra slag. Han e så underbar. <3

Idag ska jag FÖRSÖKA tvinga ut lite wow folk att gå ut och käka middag med mig. Det lär ju inte fungera men jag tänker försöka!


Kommentarer:
Postat av: Holy Kirch

hej :) allt bra med dig såhär dagen innan jul? kram

Postat av: G2 / Gosia

Hmm... så de andra två delade på 2800? Måste vara nice julklappar ;)

2009-12-23 @ 06:50:29
URL: http://gosias.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits