hängig.

Något är seriöst fel med min kropp eller i allafall min hälsa. Jag hade förra fredagen väldigt ont i näsan och jag misstänkte då att jag hade fått nått fel på bihålorna. En kollega förhörde sig om symptomen och det visade sig att det är nått jag har, men inte bihåleinflammation. Icke desto mindre är jag fortfarande hängig.
Som i natt tex var jag så dödstrött vid halv tio att jag gick och lade mig, vaknade vid två, borstade tänderna och sov sedan till 12. Enda anledningen till att jag vaknade var för att jag min lyckliga sate hade satt på alarmet.
Så kan man ju inte ha det! För vilken frisk 28 åring går och lägger sig halv tio, på en LÖRDAGkväll?!?

Sitter nu på jobbet och hostar, hur ska jag göra då? jag kan ju inte sjuka mig för att jag känner mig hängig. Ingen feber bara hängig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits