illamående

Dagen började inge bra alls. Vaknade runt 3 och var sjukt illamående, dålig i magen plus migrän.
Härlig start på dagen. Tog två huvudvärkstabletter, satt på toaletten och svalde för att inte spy rakt ut.
Mådde dåligt redan igår så jag hade starkt på känn att det skulle bli så här idag fast inte lika hårt.
Lyckades somna efter det men mår fortfaranade jätteilla och har monsterhuvudvärk.

Vi hade en medarbetardag och det är inte direkt första gången jag blir sjuk i sammanband med dem. Första gången i Hedenlunda för typ 9 år sedan - illamående och migrän. Yasiragi - fick den värsta migränen jag någonsin fått och låg dålig i tre dagar. Spydde flera gånger när jag kommit hem därifrån.
Jag klarar helt enkelt inte av att åka längre sträckor.
De enda jag lyckats överleva bra är att flyga. Anledningen till att jag klarade Ängelholm var för att jag åt typ miljoner åksjukepiller men hur bra mådde jag då? -_-

Ikväll ska de tvättass, fixas julklappar och packas. Imorgon blir det Holland! :D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits