buy me a bag darling!

För ett par veckor sedan eller om det var månader så köpte jag mina DEM SKA JAG HA skor och har älskat dem nästan varje dag sedan dess. Det var ett par dagar i början då jag hade stora aggressioner mot skavsåren men dessa är nu över. Skorna kommer från Vagabond och idag letade jag upp deras hemsida för att se om jag kunde hitta några nya fina par till våren. Skor är egentligen inget jag gillar att köpa online då storleken är svår att avgöra och bilder är ibland lite förskönande med undantag för ett märke - DKNY. Har ju typ sju par från dem i samma storlek. 
I allafall så beställde jag ett par i seriern Diez som mina älsklingsskor kommer från. Klippetti klappetti..

Jag är inget fan av Vic Beckham men jag gillar färgen på hennes birkinväska. Tydligen är skinnet från nån ödla som bara finns i Himalaya (vet ej om detta verkligen är sant), väskan kostar nästan 1 mille och har diamanter, frågan är varför min darling inte köpt en sådan till mig!  
 

Vagabond DiezBirkin Himalaya 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits