duschdraperidelen

Pastaångesten byttes mot något helt annat!
Jag hade nämligen lite ehum outgrundligt *hosthost* gömt undan en 40-grams påse med chips som jag åt till frukost.
Ett mycket bra smakval, nyttigheten går ju att diskutera men eftersom det inte var 200 gram är jag mycket nöjd.

När matfrågan var avklarad och Yoanna blivit korad till Americas next top model (säs 2) bestämde jag mig för att ta tag i
mitt liv. Ringde till en kollega som jag visste jobbade och mötte upp honom på rasten för 45 minuters skrattande.
Det var skönt att möta människor för första gången sedan i måndags. Har känt mig lite ensam och JÄVLIGT uttråkad.
Målet var dels att träffa honom men även att kolla på helt underbara tvålpumpar till mitt badrum.
Åhléns hade varken roliga duschdraperier eller några snygga badrumstillbehör och jag gick besviken därifrån och hamnade på NK. Deras handduksavdelning är det jag gillar mest med NK, vilka underbara färger!
Fastnade framför pumphyllan och kunde inte bestämma mig, rosa? blå? svart? vit? genomskinlig? rund? rektangulär?
Gick vidare till duschdraperi-delen för att se om detta kunde sprida något ljus över mitt TP val.
Det gjorde de inte och jag gick därifrån.
Köpte Spagetti Bolognese i gallerian, åkte hem, käkade, diskade, klädde på mig - åkte till jobbet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits