Frukost halv 5?

Vaknade tolv och var just då pigg. Blev lite ledsen eftersom jag efter dubbelnatt vill sova ut. Gick på damrummet och kröp ner i sängen igen och vaknade halv fyra. Inte riktigt vad jag räknat med.
Jag trodde att jag skulle vakna två så att jag och mamma kunde åka in och hämta min matta och ta en fika - pyttsan.
Ringde och måste ha låtit som jag låg på dödsbädden och vi bestämde oss ändå för att åka in fast vid femtiden i stället.
Tog tillfälle i akt att plocka undan disken, dammsuga hela lägenheten och vika undan gamla mattan.
Borde skynda mig att ta en Before bild innan jag drar men jag tänkte blogga och om jag hinner ta en dusch.
Hellre en ofräsch Rebecka än ingen matta - typ. Haha.
Nu när jag blickar ut över min lägenhet är jag faktiskt otroligt nöjd över hur rent jag faktiskt lyckats hålla det. Jag trodde att lägenheten skulle vara förstörd vid det här läget om jag ska vara helt ärlig. Förstörd av saker som liksom inte dammsugs upp eller disk som bara är.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Hej, nu får du faktiskt ta och städa och lägga på mattan och ta en bild så jag får se!!! :P För den coola mattan måste jag få se i ett rum...

Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits