irridag

Irritationen var ett faktum idag.
Vaknade, gick upp och städade precis som planerat om det skulle vara så att Fredrik skulle följa med hem efteråt. Öh alltså hem som i för att bära möbler, inte öh annat. Haha.
Han kom hem och hade börjat spela spel, varpå jag börjar kvinnokampen "men vi skulle ju, du lovade, men men men" och det slutade med att han spelade och jag satt och surade.
Dukade upp för fin middag men lyckades få min kyckling så torr att den inte gick att äta, så min middag bestod av egengjorda potatisklyftor med beairnassås.

Eftersom jag då surade vidare slängde jag mina gamla köksstolar och bar ner min puff i källaren, diskade massa extragrejer och har nu planer på att baka en sockerkaka. På nått sätt så har även denna dag passerat och jag får väl säga att jag trots allt är ganska nöjd även om de var massa irritation tidigare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits