kissnödig del 1239081640237

Ytterligare en dag av tjurighet!
Eftersom den dumma jävla uvi inte släppt ännu så har jag jättesvårt att sova som om jag inte hade det redan innan - gaaaaaah. Jag sover så lätt att när jag som nu störs av infektionen får känslan av att vara vaken hela tiden.
Halv fem hade jag fortfarande inte somnat och gjorde ytterligare ett besök i damrummet tog det sista av toapappret och  insåg jag att jag gjort av med två toarullar sen i söndags.
Det kan säga två saker, antingen att jag går på damrummet jävligt ofta eller att Lambi har jävligt lite papper på sina rullar - det är bara att välja. I vilket fall som helst så är uvi dyrt, det är doktorsbesök, medicin och toapapper.
DUMMA!

Kommentarer:
Postat av: ELISE

haha roligt inlägg


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits