Kissnödig!

Som om mitt liv inte har varit nog spännande senaste veckan har jag nu lyckas dra på mig en urinvägsinfektion - igen.
Jag vet inte vad som är värst att det gör ont när man kissar eller att jag känner mig trött i kroppen.
Imorgon blir det i allafall besök hos doktorn för att se vad man kan göra åt det.
Det som skrämmer mig denna gång från de övriga är att de blöder, inte bara när jag kissar.

I allafall så blev det som bestämt träff idag med Markus (min bror) och Fredrik som jag ibland spelar med. Kändes irriterande att springa på toaletten hela tiden - speciellt när man är på restaurang. Folk kan ju få för sig saker.
Vi hade säkert trevligt, men allt jag kunde tänka på var hur kissnödig jag var. Fett uselt!
Jag ger denna dag en svag 3a av 10.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits