Lördags aktiviteter

Efter en lång diskussion och velande åkte jag in till stan. Gled runt lite på Åhléns innan jag gick till Sergel. Ställde mig i kö för att köpa biljetter då min mobil började vibrera.
Det blir bio och käk imorgon.
Fan då kunde jag inte gå på den enda killfilmen. Självklart var det minst en timme kvar till nästa filmstart så jag promenerade till Hemköp, köpte lite frukt och åkte hem.
Gjorde något jag inte gjort på åratal - skrev.
Jag kommer ihåg den där evighetslånga sagan om Sered och hans jakt på hans kvinna i någon slags medeltid. Tror att den blev 300 sidor lång. Hur många var det som hade den på sin mailinglista egentligen? 2? 3?
Serien Isbitar var en annan klassiker som de också pratas om.
Jag kommer nog aldrig att få någon bok eller novell publicerad, jag använder alltför enkelt språk men det är ändå kul att det finns läsare där ute. Språket utvecklas ju dock.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits