Mattan har kommit!

I kön på Flash buzzade min mobil och jag blev så glad att jag fått sms. Alltid lika spännande!
Det var från Mio Möbler.
Poletten ramlade ner ungefär samtidigt som jag laddade smset - min matta har kommit!
Hurra!!!!!
Min röda Minari storlek 140x200 cm har kommit och finns för avhämtning. Det är ju helt galet, tänkte jag eftersom jag befann mig ca 200 meter från Mio. Funderade på att gå dit och hämta den och ta taxi hem men av någon anledning så gjorde jag inte det.
Tänkte att jag skulle få med mig mamma imorgon vilket då tyvärr ledde till en annan otrevlig sak - städning.
Om jag ska ha en ny fräsch matta måste jag städa upp i min lägenhet. Det är inte alltför stökigt men nya saker kräver en ren miljö. Åh det ska bli så fint! Mitt hem är nu ett steg närmare att bli färdigt!
 
Minari matta från Mio Möbler

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits