njurpaj del 2

När jag kom tillbaka till jobbet efter doktorn kände jag mig helt slut. Vilket egentligen är knas eftersom man borde känna sig bättre efter att ha varit hos läkaren. Tog en diskussion och valde att åka hem och vila.
Trodde att det skulle släppa iomed att jag fått medicin men när de smärtstillande tabletterna släppte på kvällen fick jag en känsla av att jag nog varit på gränsen till att spendera natten i sjukhussäng och inte i min säng. Tog flera tabletter som inte hjälpte och vid tretiden insåg jag att det var en hopplös fight och sjukanmälde mig. Jag ville in i det sista att det skulle släppa så att jag kunde jobba, jag vill inte ha mssa jävla sjukdagar.
Det gör fortfarande ont nu men det är inte på samma nivå och jag känner mig bättre och piggare även om jag fortfarande är blek. Febern är i allafall borta.

Så vad har jag lärt mig av det här?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits