rödfärgshatare

Igårikväll tvättade jag håret och struntade i att föna håret. Det var först på jobbet när jag glodde mig i spegeln som jag såg hur otroligt platt mitt hår var. Självupptagen? Javisst!.
Från och med nu blir det alltid föning jag vill inte vara platt. 
Utöver att jag ogillade min frisyr gick det jättebra på jobbet. Hade nog flest arbeten av alla men alla tillsyningsmän var så där härligt sköna som bara de kan vara halv tre på natten.
Trots att jag är rödfärgshatare så har jag bestämt mig för en röd matta. Ska möta upp mamma strax så ska vi kolla på den och även köpa gardiner.
Jag har aldrig gillat färgen röd och undviker den så mycket jag bara kan. Tror att jag blir lite orolig runt den som att jag reagerar jättestarkt på de där "färgkänslorna" som man kan ha. Tex ska man ju bli lugn av grön. Vit är i allafall den färg som gör mig mest förbannad av alla - helt klart eftersom jag kallar min lägenhet äcklig hela tiden men det kan lösas med färg, jag behöver bara hitta rätt färg. Röd är inte den färgen. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits